June 17, 2009

wedding cake

wahhhh..malas tol nak updet blog..mggu nie adalah mggu exam sedunia...fuh!!!!
..lega teramat sebab da abih kedua dua paper...dengan harapan aku x yah ulang lagi papers tuh taun depan...hehe...
okep..ni adalah wedding kek yang diorder oleh kak zila updr untuk wedding sepupu beliau pada mggu lalu..ade crita tau pasal kek nie..ermmm..x tau cam ne nak cerita...
kek ni kak zila order sebulan awai klu x silap saya..so saya pun plan la nak wat camner...untuk pengetahuan sumer ni adalah kali kedua nye kek kawen yang saya buat..so..dengan harapan nak buat sesuatu yang baru..saya pun mendeko ala ala nak kasi simple tapi elegant (betol ke aku eja nie???)...saya da pikir saya x nak wat stail lelama tuh yang ade deco bunga rose lar..cream..cream...border dengkoi dengkoi..so saya wat keputusan saya nak wat versi saya sendiri...kekonon lar...skali bila saya pegi antar kek nih pada hari perkahwinan tu..rerupanya diaorang ade sponsor dari sepupu dorang yang lain lak..kek dari butter cream..sebijik cam yang diceritakan diatas..
bila letak jer kek saya kat sebelah kek tu terus nampak cam kek saya sangat tidak cantik dan simple okeh!!!! huarrrrrrr..rasa cam nak terjun bangunan tau...
tapi x pe lar..saya belajar dari kesilapan..next time klu nak amik order tanya dulu ade baper kek??? kang kek saya kena gelak lak ngan owang kan??? okeh lar jom layannn..ni lar kek yang nampak pelik masa wedding ari tuh...apapun doa saya semoga sang pengantin berbahagia hingga akhir usia dan jodoh berpanjangan yerk....

dan..dek kerana peristiwa sadis ini..saya dengan ini mengambil keputusan tidak akan mengambil order wedding kek lagi sehingga saya benar benar telah habis menuntut...x grad lagi nih!!!!!


hehe..kak zila..jangan mare yer!!

1 comment:

  1. weh...komen pertama nih...cun gak kek nih..kasi la rasa sket hehehe....nmpak lazat sehingga menjilat jari..biasa ar tue kdg2 brg kita org tgk cantik tp kita tgk cam hampeh..padahal mmg cntik..tp klu saya wat sememangnya tersgt cantik hak..hak..hak....takpe2 pelan2 study lagi..

    ReplyDelete