May 14, 2015

PREMIUM BEAUTIFUL KORSET

Apa itu Premium Beautiful Korset?

Premium Beautiful Korset adalah SUPERBRAND korset yang direka khas untuk kesihatan dan kecantikkan. Korset ini merupakan korset no 1 di Malaysia.

Korset Pemium Beautiful Ini di reka khas dengan Far-Infrared-Rays (FIR) teknologi ini diiktiraf oleh 3 badan international.. atas sebab itulah Korset Premium Beautiful ini menjadi pilihan kebanyakkan wanita di Malaysia.

Premium Beautiful korset mempunya 3 keping korset yang dikenali sebagai, Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. Dibawah ini disertakan gambar dan fungsi setiap bahagian.

 

1. Long Bra. Sangat mudah digunakan oleh ibu-ibu yang masih menyusukan bayi malah mempunyai sokongan push up agar payudara tidak kelihatan kendur dan melebeh. Juga mempunyai keistimewaan untuk sokongan belakang badan.

 

 

2. Waist Nipper. Sangat membantu dalam mengembalikan perut yang leper dan ramping di samping mempunyai sokongan untuk tulang belakang. Juga mempunyai 7 batang memori keluli untuk menetapkan kedudukan lekuk atau shape badan seseorang.

 


 

3. Long Girdle. Selain berfungsi untuk mengempiskan perut.. girdle panjang ini juga dapat mengecilkan peha dan turut memberi sokongan kepada perut kerana berpotongan tinggi. Selain itu..Long Girdle ini juga dapat membantu mengembalikan pinggul yang cantik.


Bagi sesiapa yang pernah memakai Korset Premium Beautiful ini, pasti tahu betapa sedap dan terletaknya Korset ini di badan. 

Yang mengamalkan pasti seronok kerana pelaburan anda benar-benar berbaloi!

Yang belum memiliki dan teringin untuk mencuba, anda boleh pm eida untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk hebat ini.

Free Fitting, Consultation dan Promotion,
Eida
0164061454

No comments:

Post a Comment