October 22, 2012

Assalam..

First Of all Assalamualaikum..

Da lama rasanya x menulis..klu ikut tarikh terakhir tu da hampir dua tahun gamaknya..slama ni asyik jadi silent reader je..then p kja..balik kjaa..tgk anak anak..cuti..anak x sihat..then jalan rutin biasa as a mak yang bekerjaa..

cam bosan jew dengar kan..tapi nk buat macam mana ini la kehidupan..yang harus atau terpaksa kita jalani walaupun kadang kadang kita rasa cam dah penat sangat sangat tapi kena jugak paksa diri..sebabnya dengan cara nie la kita nk cari sumber pendapatan..nak besarkan anak anak..nak kumpul duit nak g jalan jalan..nak bayar hutang lagi..haiishh..klu nk hitung cam banyaknya komitment..sampai mati pun x habis kan..

Tapi..inilah..pengorbanan..
hingga ke saat ini..masih banyak perkara yang saya mahu cuba..antaranya bisness ini..sudah lama saya dengar..dari pelbagai version jugak..tapi dengan group yang satu ini..saya jadi x tentu arah..penangannya amat berbezaa..ya Allah andai benarlah ini yang dikatakan rezeki..aku bersyukur..dan sekiranya ini jalannya..aku redhaa..kau berkatilah apa yang cuba aku buat ini..

Mungkin ini lah permulaan..InsyaAllah..

Jom sesape yang rasa berminat atau teringin nk try pb leh kontek saya k..eida 0164936317..

No comments:

Post a Comment