October 02, 2013

MY FIRST FREE TRIP KOREA PART 2

Sambungan dari PART 1

From Incheon Airport kitorang bertolak ke Itaewon iaitu salah satu bandar di Seoul untuk breakfast merangkap lunch skali..
Dan..
Ni la bas C2..iaitu bas untuk group kami..Glam bawa 5 bas uolss..



Ni permandangan sepanjang perjalanan..jauh jugak perjalanan dari Incheon Airport nak ke Bandar Seoul..dalam 1 jam gitu..




Itaewon ni adalah salah satu tempat di seoul yang mana memang banyak sangat restoran halal kat situ..if korang yang nak g korea boleh cari makanan halal kat kawasan nie..memang bersepah..

and untuk hari first kitaorang having brunch kat sini..


Memang sangat best bila dapat makan reramai..satu restoran penuh with glampreneur!!
Havock okei!!
and..
Seperti yang korang tahu..we ols x yah susah-susah nak cari restoran halal since our company dah provide tempat makan halal..so kami di bawa ke foreign reataurant ni!! makanan superb sedap!!..
Bayangkan...turun flight je..terus cari tepat makan..then makan sampai kenyang..memang heaven..



Dah kenyang kami semua di bawa ke Dongdaemun Market..kat sini banyak kedai untuk shopping souvenir n barangan korea!.. But yang bestnya kat korea nie..semua kedai walaupun kedai kecil tapi semua berada di dalam bangunan..x de nye bersepah kat tepi jalan..kiranya agak tersusun laa..

Jom layan piccas okay..






Puas shopping..gerak ke hotel sebab nak get ready untuk Glam dinner plak..hotel x jauh dari Dongdaemun Market ni je..kira-kira 10 minit kami sampai di Best Western Premier Kukdo..

Memang x jangka langsung akan dapat layanan 5 star macam nie..bilik sangat besar dan selesa..





Dan ini adalah permandangan dari balkoni bilik kami.. :)

Sampai hotel dapat rehat kejap..then kena get ready untuk our dinner!! memang x sabar..sebab tema dinner adalah hari raya..so semua da macam beraya di perantauan giteww..

jom tengok aksi kami..korang jangan muntah yerk..









Makanan jugak sangat mewah..boleh dikatakan semua seafood ada..dan korea sangat heaven dengan makanan laut malah segar okeh!!.. memang balik dengan kekenyangan..x caya jom tgk banyaknya makanan!



dan ni gambar tuan tanah yer!!

Memang sangat happy malam tu..dan sangat x sangka company ada menyediakan k-pop artis untuk buat persembahan..memang satu pengalaman yang x mungkin akan dilupakan..

habis dinner balik hotel rehat..esok bermulanya hari kedua di Korea..

tunggu next entry k..

stay tune!!

XoXo

No comments:

Post a Comment