October 09, 2014

Catatan Rabu!

Assalamualaikum..

Sebenarnya plan nak buat pavlova hari nie.. Ada 3 set order yang masuk..tapi sungguh..aku x ada masa lagi nak siapkan..ngeh..ngeh..

Nasib aku da bagitahu awal kat client yang aku akan buat bila aku free.. :) Al maklumla..depa pun dah tau aku ni buat 3 kerja dalam sau masa..hihi..

Soo..disebabkan kerja office pun baru settle..so hari nie back to bisnes balik laa.. Mulakan dengan review sales rakan kongsi dulu..then nak rangka plan untuk bulan nie..

Kiranya minggu nie..macammanapun nak kena jugak jumpa partners yang kat penang nie sebab minggu depan akan berada si KL dan Kuantan InsyaAllah..

So start with setting target for produk n bonus!!.. Eksited betull.. :)

Apapun syukur Alhamdulillah..walaupon dah setahun buat bisnes nie..tapi aku masih bertahan dan bisnes semakin di buat semakin mudah dan lancar..yang penting slalu ada kesungguhan untuk buat.. semuanya terpulang pada kita..

Okaylah.. nak sambung draft plan biz nie.. rajin-rajin kang eida update lagi k..

Love
Eida
0164061454
 

No comments:

Post a Comment