February 17, 2015

PELUANG


Assalamualaikum..

Semalam ada seseorang pm eida di Facebook. 
Bertanya pasal biz. katanya seronok bila tengok eida dan team buat biz. nampak mudah dan fun!.

Sebenarnya..bisnes nie sememangnya seronok dan Fun bila kita tahu cara..just buat santai-santai sahaja..bonus sepastinya bermula dari 4 angka!..Sejujurnya eida belum pernah terputus bonus sejak bermula buat biz nie dua tahun yang lalu.. setiap bulan pasti ada habuan buat kita setanding dengan usaha kita..

USAHA??

Mesti ramai yang akan kata, ye la tu.. usaha laa sangat!! paksa orang masuk bisnes la tu.. kan biz MLM.... kan?? betul x?..
Tapi sejujurnya..bisnes nie x sama macam yang korang fikirkan.. So far sepanjang eida buat biz.. eida x pernah lagi nak PAKSA ORANG MASUK ATAU PAKSA ORANG BELI PRODUK EIDA.
Apa yang eida buat hanya berkongsi sahaja.. 

BERKONGSI??

Ya betul..anda tidak salah baca.. 
Di GLAM..kami dilatih supaya berkongsi kebaikkan produk dan berkongsi kelebihan bisnes. itu sahaja..kami juga berkongsi dengan semua testimoni yang kami perolehi daripada pelanggan..dan kami berkongsi kegembiraan kami sebagai glampreneur..dan cara kerja kami.

GLAMPRENEUR??

Ramai yang bertanya ida..di Facebook dan juga di Instagram.. apa kah maksud GLAMPRENEUR.
Glampreneur bermaksud usahawan GLAM. apa pula itu GLAM?
Glam bermaksud Green Leaders Academy Malaysia. Dan kami adalah usahawan Hai-O yang bernaung di bawah bimbingan akademi ini. Melalui akademi ini sudah lebih dari 10 orang leaders yang berjaya dilahirkan sejak tertubuhnya ia 3 tahun yang lalu..


Gambar pertama as glampreneur.. 
attended my very first seminar

Sejak dari hari pertama eida memulakan bisnes ini..pemimpin sentiasa ada disisi.. Mereka ibarat Mentor kita didalam Bisnes ini. Apa yang dapat eida kongsikan..eida x pernah menyesal kerana memilih bisnes ini 2 tahun yang lalu.. kalaulah waktu itu eida tidak nampak peluang ini..alangkah ruginya eida. WALAUPUN PELUANG YG DATANG TU KECIL DAN TIBA-TIBA..tapi alangkah ruginya kalau eida hanya biarkan peluang itu berlalu dan pergi.



Sekarang makin hari makin seronok buat biznes.. dari seorang diri waktu mula-mula dulu sampaila dah berkumpulan sekarang. Now makin jelas nampak halatuju bisnes. Bisnes juga jadi makin mudah bila kita buat dalam kumpulan.
Hari ini..eida ingin mengajak anda semua yang sama seperti eida dulu..yang ada masalah kewangan..yang mahukan side income..  yang tersepit dalam hutang dan teringin sangat nak ada saving.. bermulalah dari sekarang.. sepastinya anda pasti x kan menyesal..anda pasti berterima kasih kerana dipertemukan dengan biz hebat ini.

Bermulalah sekarang dengan Plan terhebat 1k plan.. eida akan tunjukkan anda jalan dan cara..untuk bagaimana anda berpeluang untuk mendapat BONUS pertama dari RM600 ++ sehingga RM5600++..



Berminat untuk menjadi sebahagian dari keluarga kami.. anda boleh hubungi eida untuk mendengar biz plan terlebih dahulu.


Jumpa anda di puncak kejayaan,



Eida
0164061454

No comments:

Post a Comment