April 27, 2016

BUSINESS OPPORTUNITY SAHAJIDAH HAI-O MARKETING

Hari nie.. pagi-pagi lagi our group whatsapp mesej dah riuh rendah tau. Ceritanya ada good news dari salah seorang our team mate yang dapat contact dari one of GM dari Indonesia yang berminat nak buat bisnes dengan Sahajidah Hai-O Marketing.

Hanya melalui produk MineralCoffee atau MinKaffe nie je dapat menarik minat usahawan dari negara Indonesia ni tau. Sebab tu untung buat bisnes dengan Sahajidah Hai-O Marketing nie.. sebabnya produk kita memang laku keras disamping kualiti memang di tahap yang paling baik punya!.

So sebagai usahawan yang bernaung bawah Sahajidah Hai-O Marketing nie.. memang rugi kalau tak ambil peluang untuk belajar dan mendalami ilmu produk. SEbab tu kami di The Diamond Circle selalu je ada kelas ilmu berkaitan produk dan bisnes itu sendiri.

Bila di fikirkan dulu,Eida sendiri tak pernah sangka yang rupanya bisnes dengan Hai-O ni mempunyai begitu besar peluang untuk kita lebih berjaya ke depan. Tidak perlu susah payah untuk fikirkan strategi atau produk. KIta hanya buat mengikut platform yang telah di sediakan oleh pihak syarikat sahaja. selebihnya teruskan berjalan dan terusss sahaja sehingga ke puncak jaya!..

Nyata..pilihan eida dan kami semua yang bernaung di bawah syarikat Sahajidah Hai-O Marketing adalah sangat tepat dan Berbaloi.

Anda yang di luar sana, kalau masih tercari-cari peluang untuk tambah pendapatan keluarga, atau mahu side income..bolehlah contact eida jika mahu tahu pasal peluang perniagaan bersama kami. Anda hanya perlu dengar peluang yang akan eida kongsikan. Selebihnya anda berhak untuk memilih samada mahu bermula atau hanya mahu melihat kejayaan demi kejayaan orang lain. :)

Peluang masih terbuka luas.. kita semua ada peluang , Masa dan platform yang sama. Siapa yang cepat dan nampak peluang nie..jangan biarkan iyanya berlalu. cepat hubungi eida atau my team partners di The Diamond Circle!..

Mari kita berjuang bersama untuk mantapkan ekonomi keluarga seterusnya ekonomi ummah!.. InsyaaAllah.



Eida Idris,
0164061454



No comments:

Post a Comment