April 13, 2020

RINDU

Assalamualaikum semua,

Baca tajuk kemain kann..hehe..tapi memang betulla eida rindu sangat kat blog ni. Rindu nak menulis dan berkongsi rasa dengan semua.

Hampir 2 tahun rasanya lost atas pelbagai sebab dan hampir kehilangan juga nama domain blog eida ni.. Dalam tempoh masa ni eida cuba juga buat blog yang baru tapi macam tak dak jiwa bila nama blog berubah..huu

Almaklumla kita ni jenis setia pada yang satu githuu..haha

Apapun Alhamdulillah sangat dapat balik guna nama eidaidris.blogspot ni..

So, today kira first post la after bertahun. InsyaAllah lepas ni nak try aktif menulis balik. Almaklumla bila ada masa sikit ni baru seronok nak tulis-tulis kann.

Sebelum ni kan bisnes sambil bekerja..so masa nak menulis pun terhad. Sekarang masih dalam cuti tanpa gaji so bolehla manfaatkan sepenuhnya masa yang ada. sambil fulltime bisnes sambil kita menulis and share moment-moment best dalam hidup..insyaAllah moga Allah permudahkan ye..

Apapun salam kenal, salam bersua kembali dan salam segala salam laa..hehe..happy sangat ni dapat lepaskan rindu kat blog!

Moga kita jumpa lagi di next entry naa.. ampa semua jaga diri tau. Now tempoh PKP kita pakat dok umah dan cari sesuatu yang kita suka dan enjoy life selagi ada masa kan?

Love,
EidaIdris


No comments:

Post a Comment