November 08, 2009

chocoholic choc moist cake!!!







banyak sungguh tempahan kek cenggini..saya pun x tau naper ..tapi yang pasti..dorang nih sumer mesti penggemar coklat..sebabnya saya rasa kek nih mmg dipenuhi ngan coklat jerr..sangat moist dan sedap okeh!!

so entry kali nih pasal kek yang paling laris di mycakeshouse nih yer..kek nih diorder oleh bakal adik ipar (eira) sebanyak 2 biji untuk makan2 klu x silap...(sowie eira..kak ida masuk lambat skit entry nih ..almaklumlah..sibuk bangat okeh!!)..dan yang keduanya diorder oleh kawan baik saya yang x jemu2 mengoder kek dari saya..klu x silap da repeat 5 kali tau..(thanks E..thanks for ur surport yang x henti2..dia juga peng komen yang jujur untuk saya ..) seterusnya order dari kak syada yang juga seorang pembakar kek...kak syada teringin nk makan coklat kek katanya tapi da x larat nk wat sendiri sbb kak syada tengah mengandung skarang nih..:)..thanks yer kak sebab sudi order ngan mycakeshouse yang masih belajar nih!!


so kepada sesaper yang nk rasa kek nih leh jer order ngan saya sebelum raya haji nih..sebab saya sedang buat promosi RM13 untuk saiz 6"(special untuk hari raya haji jer) dan RM35 untuk saiz 8" (biasanya RM45 okeh)

1 comment:

  1. Memang sedap kek nie, bila mkn terasa cokelatnye...time kasih yer eida pas ni blh kak order lg.

    ReplyDelete