November 08, 2009

spongebob ker??


salam..

kak faridah dari unit kemasukkan minta saya buat kapkek choc moist dan di deco dengan spongebob untuk menyambut ulangtahun kelahiran anaknya yang kedua....untuk order ini saya rasa sangat mencabar kerana pada masa yang sama anak dan saya sendiri tidak begitu sihat..terus terang saya katakan saya tidak begitu mahir dalam merealisasikan sesuatu watak tetapi sedaya upaya saya cuba memenuhi tuntutan daripada pelanggan ( saya masih belajar..dan sememangnya practis make perfect kan!!) saya amik masa kira2 3 jam untuk saya menyiapkan lukisan yang x sberapa ini..ermmm.... walau bagaimanapun saya rasa sangat seronok kerana diberi peluang ini...

untuk baby nur bahiyah saya doakan semoga menjadi anak yang solehah dan sihat slalu ye sayang!!!...


1 comment:

  1. thanks haida.ur artwork turn out great, tp bleh improve next time buh kaki kat spongebob tu eh..hehe..bebudak mmg teruja n happy ngan kek character kartun camni...kek itself mmg sedap..keep up the good work...tq - faridah

    ReplyDelete