December 05, 2009

pink theme!!




coklat moist cake + buttercream and fondant
RM75
Terima kasih buat Ida yang sudi tempah dengan mycakeshouse sempena majlis akad nikah beliau baru-baru ini..syukur x terhingga kerana tempahan x henti-henti kebelakangan ini sehingga mengehadkan masa saya dan sehingga terpaksa saya tolak beberapa tempahan..maaf saya pinta kerana saya memerlukan lebih dari 24 jam sehari jika mahu menambah lagi tempahan..syukur kehadrat ilahi dengan kurniaan rezeki ini..kepada semua pelanggan yang dikasihi saya minta sangat2 agar kalian boleh menempah sekurang kurangnya seminggu awal daripada tarikh majlis..ini kerana saya dapat melakukan sedikit research agar kualiti decorate saya lebih terjamin..maklumlah saya baru bertatih dalam bidang ini..
apapun..terima kasih buat ida skali lagi kerana memberi kepercayaan kepada mycakeshouse untuk melaksanakan kek perkahwinan beliau..



No comments:

Post a Comment