December 04, 2009

thanks..



choc moist+coklat ganache+buttercream+gumpaste flower+insect figurine
Individual packaging
RM172.50
Syukur alhamdulillah...tempahan daripada Cikgu Wanie sebanyak 75 biji kapkek bertemakan ala ala garden nih berjaya juga saya siapkan walaupun saya agak kelam kabut beberapa hari sebelum due date tersebut kerana kesihatan anak saya yang kurang baik pada waktu itu.. memandangkan Cikgu Wanie da tempah beberapa bulan awal saya gagahkan juga menyiapkan order nie..sepanjang malam saya habiskan untuk mengeringkan itu fingurine...hahaha..inilah rutin seorang midnite baker...
Cikgu Wanie minta free design sebenarnya cuma saya yang mencadangkan tema ala ala garden nie kerana saya rasa tema ini sangat comel dan sesuai dengan ucapan thanks yang cik gu minta...
apapun terima kasih sangat kerana sudi tempah dengan mycakeshouse!..sangat senang deal ngan cikgu...:)
thanks..


No comments:

Post a Comment