January 29, 2010

gold putih!!



Mendapat order daripada madiha staf Sains Kajihayat USM membuatkan saya begitu excited kerana sepanjang penglibatan belum pernah lagi saya mendeko kek kawen dengan warna sebeginie..saya berusaha untuk merealisasikan warna gold dan putih ini dan inilah hasilnya..namun sedikit hampa kerana gambar tidak begitu jelas kerana masalah kamera yang sedang saya hadapi..
Seperti biasa saya akan merasa sedikit risau sebelum menerima feedback daripada kastemer..walau bagaimanapun debaran saya terubat bila menerima sms daripada madihah yang berpuas hati ngan deko dan rasa kek..alhamdulillah syukur saya panjatkan ke hadrat ilahi kerana memberi saya peluang dan limpahan rezeki didalam bidang ini..syukur..
Terima kasih x terhingga kepada mereka mereka yang memberi kepercayaan kepada mycakeshouse!! and thanks madiha...


1 comment:

  1. salam,
    bleh saya dapatkan harga kek ni? - hajar-

    ReplyDelete