January 15, 2010

Selamat hari lahir ayah



Lagi order dari sek. men. dato hj md noor ahmad..gelugor.. thanks sesangat kepada cikgu sarah a.k.a adik saya kerana beliaulah yang memperkenalkan mycakeshouse kepada cikgu-cikgu di sekolah ini..
dan order ini datangnya daripada salah seorang cikgu di sekolah ini yang terlupa saya tanya namanya..apapun hope that cikgu berpuas hati ngan deco dan rasa kek nie..ada cerita disebalik penghasilan kek ini sebenarnya...
malang bagi saya kerana diganggu penghuni alam lain sewaktu sedang mendeco kek untuk cikgu..sunggoh x disangka..malam itu saya pula yang terpilih..
inilah risiko yang perlu ditanggung oleh midnite baker macam saya! :( huhu...
apapun alhamdulillah dan terima kasih kerana rezeki yang mencurah-curah sepanjang penglibatan saya dalam bidang ini..syukur...

No comments:

Post a Comment