May 02, 2013

MY INSPIRATION..MY FUTURE

Salam..

First of All nak sangat bersyukur kerana dipermudahkan urusan semasa closing pada 30/04 baru-baru nie..
Hope apa yang diusahakan membuahkan hasil..

Okay back to my tajuk kat atas..ida sangat teruja dengan ibu-ibu yang bekerja dari rumah..rasa kagum..teruja dan sangat berharap agar suatu hari nanti..ida jugak akan dapat melalui fasa baru dalam hidup sebagai seorang ibu yang bekerja dari rumah..

Rasanya..kebanyakkan ibu-ibu di luar sana semua mengimpikan benda yang sama dengan ida..kan..dengan pendapatan yang ribu-ribu..tetapi dalam masa yang sama..dapat mendidik anak-anak sendiri dan menguruskan rumah tangga!

Sebab inilah yang mendorong ida untuk mencari side income dulu..dan kini..rasanya ida berada di landasan yang betul dengan memilih bisnes PREMIUM BEAUTIFUL sebagai langkah pertama..

bermula dengan Mentor hebat Hanis Haizi..dengan income sebanyak 6 angka per month!.. beliau merupakan seorang ibu yang bekerja dari rumah..
sangat menujakan!!

 

 Kemudian leader ida sendiri.. Shalizaaziz...seorang banker dulu...kemudian.. bermula dengan bisnes part time sama macam ida..Start bisnes pada tahun 2011..niat memula buat bisnes dulu cuma nak tambah pendapatan jer..itupun sebab nak bayar hutang yang keliling pinggang! tapi beliau berjaya mendapat income melebihi kerja hakikinya.. dan sekarang, ieja jugak sudah menjadi seorang ibu yang bekerja dari rumah..tapi bersama income 5 angka sebulan tau.. bukan calang-calang orang yang mampu miliki income macam nie..tapi kami di GLAM semua mempunyai peluang yang sama!


Seterusnya salah seorang leader ida jugak kak ShaKhalid.. merupakan IT Engineer..Pun dah genggam income gemuk 5 angka sebulan! 

 

kak Sha yang engineer pun boleh berhenti kerja n buat full time bisnes nie..kita lagilaa perlu..betapa bisnes PREMIUM BEAUTIFUL nie membuka peluang yang sama untuk setiap orang..  ida nampak perjalanan bisnes ini long term bisnes!
Hope korang jugak nampak benda yang sama ngan ida..kita x pandai x pe..kita belajar..sbb di GLAM semuanya akan di ajar..ini bukan omongan kosong! tapi..ida dah lalui semuanya di GLAM!
Terasa diri sangat beruntung kerana berjaya memberi peluang kepada diri ida sendiri untuk mencuba..sekurang-kurangnya ida dah berjaya setapak di hadapan..

Sepanjang 5 bulan dalam bisnes..terlalu banyak yang ida pelajari..n ida bertekad..untuk bantu sesiapa sahaja yang mahu berubah!! ilmu untuk dikongsikan! INsyaallah..menjadi sebahagian dari GLAM tidak akan membuatkan anda menyesal tetapi sepastinya..hanya 
Syukur...

mari lah kita sama-sama berusaha untuk melakukan perubahan dalam hidup..Jom bagi yang terbaik untuk suami, ibu bapa dan anak-anak..

just pm me untuk perubahan yang meyakinkan..
eida
0164936317

eidaidrisdotblogspotdotcom


No comments:

Post a Comment