May 22, 2013

TERIMA KASIH!!

Salam..
Hari ni saja nak kongsi ngan korang tentang aktiviti ida kat GLAM.
Minggu lepas ida ada menghadiri satu kelas advance yang di anjurkan oleh GLAM untuk Diamond dan ke atas..

 

Kelas ini bertujuan untuk memberikan ilmu kepada bakal-bakal leader di dalam GLAM..sesungguhnya memang sangat beruntung berada di GLAM, kerana every single step are guided!..So x yah risau macam mana nak hadapi bila kita di pangkat tertentu dalam bisnes kerana our mentor iaitu Hanis Haizi n Razali zain sentiasa menyediakan perincian untuk kita laksanakan bersesuaian dengan pangkat kita..

So far banyak yang ida pelajari pada hari tersebut..sesungguhnya adalah menjadi tanggungjawab bila kita menjadi pemimpin untuk memastikan setiap anak didik kita berjaya capai apa yang kita capai..

Prosesnya mudah..cuma duplicatekan apa yang kita lakukan..so that pasti dorang juga berjaya peroleh apa yang kita perolehi...

So.. entry hari nie lebih untuk berterima kasih sebenarnya..
Terima kasih x terhingga kepada our celebrity MENTOR HANIS HAIZI N RAZALI ZAIN kerana merekalah kami mendapat ilmu dan melalui jalan mudah untuk berjaya..

 
Dan x lupa juga buat my Leader Shaliza Aziz di atas sokongan dan tunjuk ajar dari hari pertama ida buat bisnes sehinggalah ke hari ini..Segala bantuan dan ilmu yang di curahkan x pernah berhenti..sentiasa ada dan mengalir! THanks IJa..for everything!!



Then..thanks jugak kat kak Sha Khalid yang selalu ingatkan kami untuk tidak leka dan slalu bagi ayat motivate yang memang menusuk dalam kalbu!!..



dan Lagi terima kasih to my direct leader Eira Baharudin..kerana kalau tidak kerana dia..pasti ida x berpeluang mengenali GLAM!


Juga terima kasih buat semua bisnes partner di bawah ida! tanpa kalian siapa lah ida di sini! dan Insya allah..ida bertekad akan bantu uolss semua selagi terdaya..selagi uolss perlukan ida..
sepertimana leader leader kita yang x pernah lepaskan tangan ida, macam tu jugak ida akan pastikan kita semua berjaya bersama!!





Last but not least..of coz buat my beloved hubby!! Love you soo much dear..thanks for everything..sebab dari x benarkan ida buat bisnes ni..then bertukar menjadi a very good supporter husband ever!!..jugak buat anak-anak yang selalu happy bila mama outstation!!! ..suka laa dapat jalan-jalan n tinggal kat hotel best2! :P


 
Sesungguhnya ida rasa sangat bersyukur kerana di temukan dengan semua insan insan hebat yang tersenarai di atas!!
MOga lepas nie akan ada lebih ramai insan hebat yang GLAM akan lahirkan!!

Insyaallah..

So kalau ada yang masih tercari-cari cara untuk tambah pendapatan..kami di GLAM bersedia menyambut tangan anda untuk kami pimpin hingga berjaya!!

Eida
0164936317

1 comment: