June 19, 2013

CONGRATULATION CDM SHALIZA AZIZ!!

Salam..

first of all ida nak ucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada leader ida Shaliza Aziz a.k.a mummy dalam biz yang telah berjaya memegang jawatan tertinggi dalam Biz iaitu CROWN DIAMOND MANAGER..

piccas from sitiazlinaosman.com

So..
Jumaat lepas bersamaan dengan 14 Jun 2013 bertempat di Green Leaders Academy Malaysia (GLAM)..kami telah sepakat untuk meraikan dan berkongsi detik bahagia itu bersama-sama.. 

Rancangan pun di atur..setelah sepakat memilih perisa kek.. belon dan tema kami semua turun ke TTDI Kuala LUmpur untuk sama-sama menghargai dan meraikan detik bersejarah buat CDM baru GLAM iaitu Shaliza Aziz..

Lets see da piccas!!

 
with her hubby..
da cake!!

 da celebration!!!

Shaliza Aziz atau Ieja..just started this business in July 2011. Pernah bekerja sebagai pegawai bank suatu masa dulu...Sama seperti orang lain..ieja juga pernah melalui detik sukar dalam hidup..tetapi berbekal semanagt dan kecekalan yang ada dalam diri beliau..beliau bertekad mahu merubah nasib hidup beliau dan keluarga..hasilnya Ieja kini dinobatkan sebagai Crown Diamond Manager dalam tempoh kurang daripada 2 tahun... 

 

dulu..


with beemers..

Ieja yang ida kenal kira-kira 7 bulan yang lalu sememangnya seorang leader yang sangat baik dan memimpin eida dengan penuh semangat...walaupun mempunyai ramai anak didik di bawah beliau..dan eida sendiri berada jauh di utara namun ieja sentiasa ada di saat diperlukan. 


Malah eida sememangnya sangat terharu kerana ieja sentiasa menghulurkan tangan untuk memajukan eida sebagai salah seorang rakan kongsi.. dan rasa sangat berbangga kerana berada di bawah pimpinan Ieja kerana Eida dapat rasakan keikhlasan Ieja dalam memimpin rakan kongsi agar sama2 berjaya seperti beliau.

Last but not lease..Congratulation sekali lagi..Moga ieja akan terus sukses dan always menjadi mummy yang terbaik dalam biz..

And..

a very BIG Thank You..sebab x sangka di akhir majlis kami dikejutkan dengan surprise untuk all the qualifier Korea...with the cute LongChamp!!..all the way from PARIS..omaigod!!!..hahaha..

and u Know what??
 im one of the qualifier!!!





Thanks Ieja..

segalanya mungkin bila kita berimpian dan berusaha menggapai impian itu..
with GLAM..segalanya mungkin!!!

anybody interested??
Do call me ya
0164936317

LOVE!!

1 comment:

  1. Congrats dear. Next year buat entry ni tapi for urself. Nothing impossible when we believe & million thanks coz eida sudi sambut tangan ieja untuk guide eida & team. Gold Coast kita bawa lebih ramai kawan-kawan :)

    ReplyDelete