September 02, 2013

MY BIZ PARTNER..MY JOURNEY!!

Salam korang..

Hari ni da 02 September kan..kejap jew masa berlalu..
pejam celik pejam celik da nak habis da bulan syawal..dan sekejap je rupanya eida n hubby akan berangkat ke korea..
macam x percaya je rasa..

Dulu masa memula buat biz..memang x sangka eida akan dapat peluang ke korea ni..tapi berkat sabar dan follow da leader..rupanya impian bukan sekadar impian..dan memang benar..dalam GLAM..setiap apa yang leader dapat kita akan dapat..dengan syarat kita buat apa yang leader buat..kira duplicate gitew..

So far...eida sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan biz ni..kerana dengan biz ni banyak perubahan ke arah positve yang telah ida lalui dalam hidup..
Kalau dulu semua perkara mesti nak fikir yang bukan-bukan atau sentiasa berfikiran negative..tapi banyak yang eida belajar semasa dalam biz..dan banyak perkara yang telah eida lalui sehingga eida sendiri rasa terlalu banyak aura positive dalam diri..dan benar kata orang..kalau kita mahu sentiasa positive..
sentiasalah berada dikalangan mereka yang positive..
dan 
Alhamdulillah..menceburi diri di dalam biz GLAM..sememangnya banyak mengajar eida apa itu erti persahabatan..kejujuran..kepercayaan dan kesetiaan..sesungguhnya terlalu banyak yang telah dipelajari..

Dan hari ini..eida just nak share ngan korang yang sudi singgah di blog eida..dengan beberapa orang yang sangat banyak membantu eida sepanjang berada di dalam Biz..dan entry hari ini..eida just nak ucapkan berbanyak terima kasih kerana mereka ini sentiasa ada dikala susah dan senang eida sepanjang belajar untuk memajukan diri dan perjalanan Biz..

First of all to my family..xspecially my hubby!!

 Then.. anak2..

Kepada founder of GLAM CDM Hanis Haizi..

 My mummy dalam biz!! 
CDM Shaliza Aziz..





Then..my friend..a.k.a my Biz partner..without uols semua siapalah eida kan..

Fairuz

 Maifuzah

 Emma

Muna..Jannah..Tini..






  Dan yang terbaru Mastura..Hanim dan Sheila..

Hope ukuwah antara kita x kan berhenti setakat disini..persahabatan yang kita bina atas dasar percaya dan perniagaan yang sama-sama kita usahakan moga kita sama-sama beroleh keberkatan dan sama-sama kita kongsi setiap rezeki yang datang..moga antara kita akan saling bantu membantu sehingga kita semua berada di puncak kejayaan..Insyaallah..

Akhir sekali nak juga ucapkan terima kasih kepada side line atau rakan seperjuangan di GLAM..dan kita semua adalah keluarga The DIamond Circle!!!

DDM Yong!!

Aten.. 
 DDm Ain..


Thanks 4 Everything..

So Alhamdulillah..sepanjang 10 bulan dalam biz semua memory terpahat indah dalam fikiran..Dan sepastinya banyak lagi kenangan yang akan kita sama-sama lalui dan ukir..Moga keluarga biz kita akan terus bercambah..dan kita sama-sama menuju puncak kejayaan..

Kepada yang mahu menyertai kami..boleh pm eida..dan eida akan kongsikan rahsia kejayaan GLAM with TDC!!

Do contact me..bukan sahaja untuk tambah pendapatan tapi untuk ukuwah yang berpanjangan..
we just like big family!!!

Eida
0164936317
or
0164061454

1 comment:

  1. Thanks Eida for always believe in me :) Next ke Gold Coast kita bawa lebih ramai kawan-kawan .. all the best!

    ReplyDelete