September 09, 2013

SIDE INCOME DAN HARGA MINYAK

Salam..

Semua orang dah tahu kan pasal kenaikkan minyak semasa?.. Dulu minyak Ron 95 just RM1.90 je..now rela atau x kita terpaksa terima unt minyak petrol Ron95 seliter RM2.10..

Memang susah nak terima kerana negara kita sepatutnya menjual minyak lebih murah kerana kita adalah antara negara yang membekalkan minyak mentah dunia..tapi sebaliknya yang kita terima..

Namun apa yang boleh kita buat untuk menangani isu ini...?.nak x nak hidup perlu diteruskan..merungut bukanlah satu jalan penyelesaian..bagi eida..memang rasa marah dan ada perasaan tidak puas hati..namun bila difikirkan tiada apa yang dapat kita buat untuk merubah perkara ini..melainkan kita cari jalan untuk kita sama2 perbaiki taraf hidup semasa kita..

Macam eida sendiri..eida memilih untuk buat kerja sampingan which is part time business yang hanya menggunakan social media sebagai medium utamanya..every single step diberi tunjuk ajar..segalanya dibuat berdasarkan proses duplikasi..senang sangat sangat..yela just tiru jer..dulu kalau time belajar kalau cikgu bagi peluang untuk meniru semuanya seronok kann..so sama jer ngan bisnes nie..kita just tiru dan buat..cukup bulan dapat bonus..malah dapat lagi free trip melancong 3 kali setahun dan juga berpeluang untuk dapat tabung kereta...malah kita buat biz dalam kumpulan..langsung x rasa beban..

So far biz nie memang lain dari yang lain..kenapa eida cakap macam nie..kerana modal yang kita kuarkan kita akan dapat barang..dan barang yang kita dapat bila dijual kita akan peroleh keuntungan yang tinggi..malah bonus juga kita dapat..malah produk yang di jual pula bukanlah calang calang produk contohnya korset premium beautiful... Sudahla berkualiti dan mendapat pengiktirafan superbrand serta mempunyai lifetime warranty lagi..sangat senang untuk dijual..malah dengan cara dan strategi yang diajar biz amatlah mudah...

Hari ni eida just nak berkongsi dengan korang semua..kalau mahu tambah pendapatan carilah yang betul -betul boleh bantu kita bukan sahaja untuk tambah pendapatan malah dapat meningkatkan terus taraf hidup kita..dan seandainya mahu buat biz yang sama seperti eida..carilah group yang betul..carilah GLAM..kerana kami merupakan pioner kepada social media..kami juga menjalankan biz dalam kumpulan dimana kami membantu sesama kami..

Jadi nasihat eida kepada korang diluar sana..yang rasa terbeban dengan kenaikkan minyak semasa berhentilah merungut..jom sama2 kita buat side income yang bukan saja dapat membantu kita malah dapat merubah terus kehidupan kita..

Kepada yang mahu berubah dan berminat nak menjadi sebahagian dari keluarga GLAM ..korang boleh call atau direct mesej eida..nanti eida kongsikan dengan lebih details tentang bisnes ini..

Jangan lupa setiap usaha kita pasti berbaloi setanding dengan apa yang kita usahakan..kalau mahu keluar dari kepompong hidup yang sekarang..kita perlu berani untuk melangkah..marilah kita sama-sama meningkatkan taraf kehidupan kita kepada yang lebih baik..


Eida
0164936317 n 0164061454

P/s: eida ada hadiah dari korea untuk korang! Bagi yang jumpa ida selepas 20/9/2013 ye..next kita jalan jalan ke gold coast plak k! Pastikan korang ada skali dalam flight masa tu..peace!

No comments:

Post a Comment