April 18, 2015

5 cara untuk cepat kurus


Assalamualaikum..

Hari nie nak share 5 cara untuk cepat kurus..tapi style eida laa.. dah lama guna cara nie.. so far kat eida mmg berkesan.. so bila dah lama amal tu..now rasa nak kongsi pula ngan orang lain.. mana tahu boleh membantu korang yang tengah nak kuruskan badan tu kan..

Okeh jom kita tengok carta nombor satu apa yang eida amalkan.

1. Hanya ambil makanan yang rebus-rebus je.. contohnya asam pedas rebus ke.. sayur masak air..tomyam.. dan semua jenis sup dengan nasi putih.

2. Bersenam la.. tapi buat yang simple-simple pun okay..macam eida biasanya eida amalkan plank dalam kiraan 60 macam tu setiap sesi.. petang-petang kalau ada masa g jongging... malam before tido..buat plank lagi kiraan 60 ke 100 camtu..just amalkan..lama-lama terbiasa.

3. Eida memang pakai korset premium  beautiful.. so just make sure pakai cukup 8 jam sehari.

4. Ambil supliment tertentu untuk buang toksin dalam badan.. so far eida amalkan garlic dan bv alfalfa je.. korang boleh je ambil produk lain.. x semestinya produk nie.. kang korang kata eida nak promote produk sendiri lak kan.. hehe..tp kalau nak cuba pun apa salahnya.. special price eida kasi..

5. Jangan sesekali skip breakfast.. sebab breakfast paling penting untuk orang yang nak cepat kurus tau.. macam eida kalau pagi mesti ambil mineral coffee untuk bantu tahan lapar..hehe..produk sendiri lagik..tapi betul..mineral coffee sangat-sangat membantu untuk kekal kenyang dan dalam masa yang sama kita bertenaga.

So.. ni je la cara kurus yang eida praktikkan. So far berat cepat turun dan paling best korset premium beautiful membantu mengalihkan lemak ke tempat yang sepatutnya.. so badan x de la kurus kering sampai x de shape.

Ni kita kurus tapi tempat yang sepatutnya kena ada isi tetap berisi..hehe.. korang faham kan?.. sebab tu best pakai korset nie.. perjalanan darah pun lancar je..

Korang cubalah.. nanti share ngan eida kalau dah turun berat tu eik.

Yang nak cuba produk kat bawah nie.. sila pm eida dan bgtahu ualls baca dari blog.. eida akan beri harga paling special untuk anda...
#premiumbeautiful
#garlic
#bvalfalfa

So good luck eida ucapkan.. jom kita sama-sama kurus dan sihat ya. ☺☺


Loves,
Eida





Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment