March 16, 2016

TDC UTARA - PRODUCT REVIEW CLASS

Assalamualaikum..

Sabtu lepas eida diberi tugas untuk menyampaikan ilmu pasal #premiumbeautiful kepada usahawan-usahawan yang baru dan lama di sekitar utara.

Mulanya ingat nak buat simple class je..tapi at last bila ramai yang nak hadir, kami terus decide buat kelas macam monthly training punya.. siap ngan lagu Hai-O perjuanganku lagik. memang naik semngat!.

Macam biasa kelas di dahului dengan sesi berterima kasih. Ini paling penting sebab kami sentiasa di ajar untuk berterima kasih dalam bisnes nie.. barulah kita saling ingat mengingati yang kita semua memerlukan each other. gitew.. :P

So sebagai seorang yang di beri amanat untuk menyampaikan ilmu yang boleh dikatakan agak penting juga iaitu pasal produk #premiumbeautiful..of course la nervous nya tu ada.

Bukan apa.. takut penyampaian ilmu tidak sampai atau kupasan ilmu tidak menyeluruh kepada rakan kongsi semua. Apapun semua yang dirisaukan dapat di atasi. Syukur Alhamdulillah Allah mudahkan urusan pada hari itu.

Di akhir session kami berusaha buat FAQ sebab kalau boleh memang nak sangat semua rakan kongsi dapat mengusai ilmu PB nie. Untung kalau pandai jual PB. bukan saja kita berkongsi kebaikkan PB malah income memang besar kalau pegang market nie.






Just untuk makluman semua.. kelas bisnes kami hanyalah percuma tau. Langsung tiada bayaran yang dikenakan. cuma anda perlu luangkan masa je untuk sedut ilmu. Sebab tu untung bila berbisnes dengan #SahajidahHai-O dan  #Thediamondcircle nie.. Alang-alang dah buat bisnes, wajib buat bisnes sampai menjadi-jadi..wajib tapau semua bonus yang company tawarkan ye tak?

Paling tidak jom belajar cara nak mantain bonus 4 angka sebulan dengan kami?.. Jom pm eida kalau nak jadi sebahagian dari kami.. Now project TDC 26k dalam 6 bulan sedang berlangsung!.. selebihnya nanti ida share di next entry okay?..

Till then,
Stay tune, LOve, Lots.
Eida Idris


No comments:

Post a Comment