November 24, 2014

It's My Brithday!



Assalamualaikum..

First of all nak ucap Selamat Hari Lahir eida!.. hehe..yup its my birthday today.. 
happy.. dan sedih.... bercampur menjadi satu..

Apapun syukur ALLah masih meminjamkan nyawa sehingga ke hari ini.. so genaplah usia 31 tahun pada tanggal 24 November 2014..

Dapat  first wish pada detik 12.01 minit malam dari si dia...then finish!..

Lately nie kerap rasa x sihat.. rhythm jantung kurang baik..mungkin perubahan umur kot.. Sampaikan kadang-kadang terfikir adakah masanya sudah sampai..

Dalam kepala asyik terfikir andai benar terjadi..eida akan meninggalkan 2 orang anak kecik yang masih perlukan kasih sayang dari seorang ibu.. tapi andai itu takdirnya siapa kita yang nak melawan?..

Yang penting buat yang terbaik untuk orang di sekeliling kita.. berikan yang terbaik walaupon kadangkala apa yang kita dapat bukanlah seperti yang kita mahukan..

Redha adalah perkataan yang selalu eida pegang.. walau apapun percaturan hidup kita.. kita sentiasa kena ikhlas dan redha.. moga perasaan begini kekal hingga ke akhirnya..

Secara jujurnya.. seumo hidup pernah dapat 2 hadiah je.. satu dapat dulu.. masa bercinta laaa..masa tu umo 19 tahun.. hehe..dapat sebentuk cincin dari si dia.. pastu masa umo 29 dapat SAMSUNG NOTE 2 dari orang yang sama jugak! Ngeee... mungkin hadiah ketiga masa umo 39 pulak kot.. hahaha tu pun kalau Allah panjangkan umo la kan.. :)

Tapi kannnn.. jauh di sudut hati masih ada yang eida impikan..tapi bukan dari diri sendiri.. hehe.. teringin nak surprise birthday party.. hahaha.. permintaan x hagak-hagak okeh!.. teringin je laa.. dah tua-tua pun still slalu berangan lagi.. sebab bila berlalunya tarikh lahir eida..selalu rasa sedih..sebab akan terfikir..sempat lagi ke nak sambut next year punya date..

..Hanya Allah je yang maha mengetahui.. 


Lots of Love
Eida

No comments:

Post a Comment