November 19, 2014

My Beautiful Partners

Assalamualaikum..

Masa memula buat bisnes nie dulu eida slalu terfikir..ada ke orang nak buat bisnes nie ngan eida. Ye lah.. masa tu eida pun masih baru lagi..

Bila leader cakap buat je.. eida just follow.. at the end x sangka.. rakan kongsi makin bertambah dari hari ke hari.. rupanya dengan social media nie.. rakan kongsi kita worldwide.. global gitu..kita pon x tahu dari mana rezeki kita yang Allah nak bagi..

So hari nie..eida nak perkenalkan beberapa orang rakan kongsi eida yang komited...semuanya sangat bersemangat tinggi untuk berjaya.. menyerah kalah jauh sekali..

Ada antara mereka yang jual korset macam jual pisang goreng je.. 6 set sekali keluar dalam sehari!.. hebat sangat-sangat.. so here there are..




Siti Asmah Ismail
From Kuala Lumpur..
Nurse di Subang Jaya Medical Center
012-2961164


 Nor Jannah
From Bukit Mertajam 
012-5958609


 Anieys
From Kuala Lumpur n Johor
juga 
Nurse di SJMC


 Muna Suriana Mansor
From Penang
011-21667856



Nurul Rawaidah
From Kuala Lumpur dan Perak
Juga
Nurse di SJMC
018-2454540



Untuk pengetahuan semua.. kami semua x pernah kenal pun sebelum nie... Hanya mula berkenalan di Facebook..dan di dorong dengan impian yang sama membuatkan kami saling bersatu dalam kumpulan.

Syukur Alhamdulillah di pertemukan dengan mereka. Semakin hari semakin seronok buat bisnes bila dikelilingi dengan orang-orang yang positif.

Siapa-siapa yang nak dapatkan consultation pasal PB a.k.a Premium Beautiful korset atau nak trial dulu bolehlah hubungi salah seorang dari mereka di atas.. all consultant pb terlatih InsyaAllah.

Untuk trial all free je uols..nie ida letak sedikit info pasal pb k..


Sila ambil peluang nie untuk cuba dan rasa sendiri keunikkan material Premium Beautiful nie.. ada Special gift untuk uols bagi 10 yang terawal tau!..Boleh pm eida sendiri 0164061454 tau call mana-mana agent di atas yang uols berkenan.. :)


Last sekali not forgotton to our lovely leader yang banyak sangat membantu sepanjang perjalanan eida dalam bisnes nie..


CDM Shaliza Aziz
thanks a lot for ur guidance n  support 
through thick n thin..



Syukur sangat dipertemukan dengan bisnes hebat ini..dan Alhamdulillah kerana dapat mengenali great leader and biz partner.. im soo blessed!..



Lots Of Love,
Eida
0164061454


2 comments: