November 21, 2014

MUT ke 22 : My Dreams... My Destiny!


Assalamualaikum..

Sabtu 8/11/2014 yang lepas ada sambutan hari ulangtahun yang ke-22 syarikat.. so secara rasminya Hai-O Marketing dah pun berusia 22 tahun..

Bangga dan teruja sangat kerana ida bernaung di bawah Syarikat yang mampu bertahan sejauh nie di dalam industri dan menyumbang pendapatan yang agak besar untuk negara.

Syukur Alhamdulillah.. walaupun eida x dapat join event pada hari itu tapi dapat update live dari sana pun dah buat eida cukup teruja. 

Nie rasanya pertama kali eida x dapat hadir event syarikat..itupun sebab hubby dan anak2 admitted. Apapun happy sangat bila dapat update dari rakan kongsi yang hadir..  Tahniah semua.. disinilah kita bermula.. 

Teringat masa first time eida hadir majlis nie..masa tu baru beberapa hari buat biz.. entri kat sini.. macam dapat suntikkan turbo semangat terus masa tu.. rasanya start from that date.. eida x toleh ke belakang lagi.. sampai la sekarang..

so jom kita layan gambar dulu jom... comel-comel semuanya!




 Gambar bawah nie..adalah leaders from #thediamondcircle..but im missing in action.. hehe.. nie dari utara selatan dan central nie..bergabung meletop githu..


 Dan ini my lovely and understanding leader.. always by my side tak kira la apa jua situasi.. lebiu mak!




Macam biasa majlis dirasmikan oleh Menteri KPDNKK iaitu Dato' Haji Hassan Malek. Bangga kan.. bila buat biz dan mendapat pengiktirafan dari menteri KPDNKK.. so x de isu ye buat biz tipu orang ke.. makan duit orang ke... :P


Paling membanggakan bila Founder of GLAM CDM HanisHaizi dan CDM Razali Zain di jemput sebagai jemputan khas sempena sales RM100 juta dalam tempoh 5 tahun.. fuhh... hebat sangat-sangat!!.. bagi yang x penah tengok CDM Hanis..ni kat bawah ni ada gambar..



Ada jugak persembahan khas dari Dato' Sheila Majid.. whoot..whoott.. ratu jazz Malaysia nie.. entah berapa puluh ribu company bayar untuk dia kan.. yang pastinya hanya yang terbaik untuk usahawan Hai-O.. rasa ruginyaaa x dapat saksikan live persembahan dari Dato' Sheila Majid nie..hehe



Last but not lease..nie gambar peneraju #Thediamondcircle.. Sayangnya im not there..uhuk :(


Apa- apapun tahniah dan happy birthday buat Hai-O..
Tahniah juga buat CDM Hanis dan suami.. 
Juga tahniah buat semua leaders dan rakan kongsi yang hadir!!..

The Diamond Circle the best group for you to make a BUSINESS!!
jom laa..ramai-ramai kita jana side income untuk masa depan bersama.. kami di #thediamondcircle mengalu-alukan anda semua.. boleh dengar dulu peluang yang ada.. serius..x de paksaan okay..

Boleh pm eida andai anda ingin menjadi sebahagian daripada kami.




Lots of LOve,
Eida
0164061454


No comments:

Post a Comment