May 12, 2014

RAHSIA PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum..

Hari nie pergi usm..jumpa best friend masa kerja office..saja jumpa n having breakfast sama..seronok..sebab dah hampir sebulan eida cuti kami x sempat lagi nak jumpa..

Saja nak cerita..
dulu masa kerja sama-sama memang best..sebab time makan memang ada kawan-kawan satu kepala yang nak kuar skali..ada-ada je cerita yang kami nak kongsi..memang best sangat..cuma yang x bestnya kami ada hanya satu jam je untuk makan n update cerita masing-masing..

Tapi hari ini setelah eida decide untuk bercuti kadang-kadang kenangan dengan kawan-kawan tu muncul..buat nak menitis jugak air mata..sebab dah macam adik beradik..
sekarang ni kalau eida nak jumpa..terpaksa la ke usm..kalau dulu jumpa curi-curi sekarang x lagi..rasa rindu kenalah buat appointment!..haha

Okayla..sebenarnya nak cerita kenapa eida KE USM HARI NI..

Kebetulan eida ada client dalam usm..ramai rupanya yang nak try korset premium beautiful tapi takut sebab mahal katanya..
Masih ramai juga yang x tahu rupanya korset ni boleh je try percuma..x yah bayar pon..just call eida..buat appointment nanti dah boleh cuba..

contoh korset premium beautiful

Pasal harga pula sebenarnya x lah mahal..cuma kita kadang kala terlupa nak tengok bertapa korset ni memberi kebaikkan kepada tubuh badan kita..tahu kah korset ni sebenarnya diperbuatkan istimewa 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikkan?..

Kalaulah semua perempuan tahu kebaikkan korset nie..pasti semua berlumba-lumba nak dapatkannya...eida bukan sekadar nak jual produk..tapi sebab eida sendiri dah pakai n rasai sendiri kebaikkan korset ni sebab tu eida x teragak agak nak buat biznes ni.


Selain untuk mengelakkan dari terkena kanser..korset ini juga diperbuat untuk melindungi puting payudara kita..baru-baru ini eida dapat call dari client eida yang berbangsa India..ceritanya puting yang dulu gelap kini dah kembali nampak semakin cerah..sampai sanggup panggil eida untuk datang tengok..
haha..

betapa terujanya dia..
tapi eida percaya..sebab eida sendiri dah lalui..
memang nyata ada banyak perubahan..
tambahan pula eida menyusukan kedua-dua anak eida..hanya orang yang menyusu badan tahu bagaimana keadaannya..
namun...syukur..dengan korset ini..eida dapat kembalikan badan ke bentuk asal..

Yang paling utama..kita dapat mempertahankan diri dengan memakai korset nie sebenarnya..mungkin ada yang x perasan atau memandang remeh..dengan memakai korset juga kita dapat melindungi diri dari kejadian x di ingini seperti rogol..kenapa eida kata begitu..kerana perogol pasti x temui jalan yang mudah kalau mangsanya memakai korset..exspecially premium beautiful..kerana kualiti produk yang nyata tebal dan x mudah koyak..

kalau anda sayangkan diri anda..mahu mengelakkan kanser..mahu cerahkan puting payudara..mahu melindungi diri?
anda boleh cari eida..pastinya harga terbaik dari eida..

Sayangi diri anda..sayangi perempuan di sekeliling anda..
dapatkan harga special untuk 5 yang terawal..

Cari agen terlatih yang berdekatan anda..

eida
0164061454

LOVE

No comments:

Post a Comment