May 03, 2014

TIMETABLE

Assalamualaikum sahabat..

Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk berkongsi pengalaman sepanjang menjadi work at home mother pada entry kali ini..

Hari nie eida just nak share jadual seharian semasa membuat biz full time..

Early morning biasanya eida bangun macam biasa..siapkan reana ke sekolah n keluar rumah macam nak pegi kja.. cuma bezanya time kuar rumah lewat sikit dari waktu masuk kerja dulu..pukul 7.30 baru kuar..sampai sekolah dalam kul 7.55 macam tu..elok laa..kelas pon start 8 pagi..

Kalau ada appointment pagi eida terus ke tempat yang dijanjikan..kalau x de eida akan kuar breakfast..samada dengan kawan-kawan or sorang2 x jadi hal..sebabnya eida ada tugasan yang perlu di siapkan..

Biasanya mcD tepat yang paling best untuk breakfast sambil review sales report bisnes partner..masa ni la eida nak susun strategi atau buat homework sikit..

If anything eida akan call my leader untuk bincang..settle urusan lebih kurang kul 11.30 eida ready untuk packing sbb nak ambil reana pukul 12 tengahari..

Lepas ambil reana..eida balik rumah untuk mandi and solat kalau x cuti.. :P 
then layan anak2 kejap.. kuar balik untuk second appointment atau jumpa partner untuk guide apa yang eida plan pagi tadi..

petang before 4.30 dah ada kat umah..sempat tengok homework reana n buat revision sikit..

Malam start blog walking sambil layan anak2..then before tidur eida akan check jadual seharian..mana yang belum settle eida akan remarks n bawa ke esok hari..yang mana settle mark as done..n mana yang perlu follow up di bawa ke tarikh yang sepatutnya..

Seronok sangat dapat adjust sendiri masa dan aktiviti seharian..moga Allah lebihkan lagi rezeki untuk eida lepas ini..InsyaAllah..

X sangka biznes yang eida sendiri x yakin dulu mampu membawa eida sejauh ini..syukur..eida x lepaskan peluang ini dulu..

andai ada yang ingin tahu tentang bisnes yang eida buat sekarang anda bleh pm ida pada bila-bila masa..pastinya eida juga mahu anda jadi usahawan seperti eida..yang perlu semangat mahu berubah..

InsyaAllah moga kita bertemu lagi..

Eida
0164061454

LOVE 

No comments:

Post a Comment