November 27, 2012

Celebration UT20 wth GLAM

Salam olls..

Sabtu lepas bersamaan dengan 24 November 2012 saya telah menghadiri salah satu majlis besar anjuran Syarikat Hi-O Marketing yang bertempat di Stadium Melawati Shah Alam
Selangor


bukan coming soon lagi..da pun berlangsung..

X sabar rasanya nak kongsi ngan uols tentang majlis Ulang Tahun syarikat yang ke 20 baru-baru nie.. teruja tau dapat hadir majlis yang super duper hebat nie!! Series..seumur hidup x pernah sekali pun saya terbayangkan akan menjejakkan kaki ke satu majlis yang gilang gemilang gitu..rasa cam artis uollss..dengan dikelilingi orang-orang yang hebat!! Terasa tau tempias Aura kehebatan tue....hehe..InsyaAllah satu hari nanti nak jugak macam dorang!! 


Ok..

untuk pengetahuan semua..Ini merupakan kali pertama saya menjejakkan kaki ke stadium sebenarnya..bukan saja Stadium Shah Alam..malah saya x pernah pun jejakkan kaki di mana-mana stadium pun lagi..hehe..

Tapi disebabkan berada di dalam perniagaan yang hebat di bawah naungan syarikat hebat Hi-O Marketing nie..Dan seterusnya berada dalam kumpulan yang betul iaitu GLAM saya rasa sangat bertuah..kerana hidup sudah mula berubah perlahan-lahan..

Jom kita layan gambar yang ada dalam koleksi saya..

Ni gambar saya bersama  mentor hebat


juga gambar biz partners with our mentor!!


Ni plak gambar dalam stadium yang dipenuhi oleh usahawan-usahawan dari seluruh malaysia..
 ramai tau!! 
masa nie la kita semua berjumpa..mngenali dengan lebih rapat lagi ..
dan..
bertukar-tukar pendapat..


dan
Ni adalah group kami dari UTARA


So kepada korang di luar sana..yang masih tercari-cari jalan untuk menambahkan side income..jom sertai kami..kita jana pendapatan bersama-sama...dan berubah dari negative kepada yang paling positive..

Kalau rasa berminat atau rasa nak cuba set magic PREMIUM BEAUTIFUL..
cepat-cepat contact saya Eida 0164936317
kita grab bonus gemukkk RM4500 hingga RM6500
Korang capai telefon tanya berapa bonus korang nak!!!

No comments:

Post a Comment