November 20, 2012

Reward for myself

Salam..


Baca tajuk kat atas mesti korang smua menyampah kan..?? hehe..x pe la korang..jangan la menyampah  sekali sekala biar la tuan tanah nak menggediks sket..kasi peluang boleh??
Hehhe..sebenarnya..da lama saya mencari bracelets nie..dok p tengok da banyak kali tapi x mampu uoolss...ngan harga emas sekarang RM190 satu gram buat saya rasa cam nak fengsan tau!!! So setiap kali tawaf shopping kompleks mesti gediks nak masuk kedai emas..
Sampai satu ketika saya pegi Carrefour Seberang Jaya..masuk kedai emas Wah Chan ushar2 konon orang x kenal..sekali promoter tu datang tanya..bukan last week u dah datang ker?? Miss u da tau ker u nak ambil yang mana?? sekali rasa berdesupppp..mesti muka merahhhh jew pas tu..terus cakap..x laa..i nak tgk2 jew..huhu malu beb!!!

Lepas jer insiden tu mcm x brani dah nak masuk kedai emas kalau x der fulus di tangan..walaupun sebenarnya niat nak survey jew dulu..nak cari yang betol-betol berkenan di hati..tapi disebabkan x berapa nak kaya..ku pendamkan dulu niat nak beli bracelets tu..huhu sedih kann..

Tapi..

aura nak membeli bracelets tu mai balik lepas saya menjinakkan diri dalam BIZ PREMIUM BEAUTIFUL nieh..sunggoh x sangka..dalam sebulan dah dapat bonus gemukkk..ditambah pulak dengan terjualnya PREMIUM BEAUTIFUL secara cash!! makcik kayoo..makcik kayoo..hahahaha..jakun sungguh kan..walau x lah sebanyak orang lain..tapi saya sangat bersyukur..sekurang-kurangnya..apa yang saya usahakan sedikit membuahkan hasil..

Alhamdulillahh..

So...

As a reward for myself..cam tajuk kat atas tu..heheh..
saya pun berjaya mendapatkan  bracelets yang diidamkan setelah segala jenama kedai emas saya harung..semata-mata nak cari yang berkenan dihati..

Akhirnya ...

akhirnya..

yang 2 nie yang jadi pilihan!!!

Satu exclusive from POH KONG..








and.. satu lagi dari TOMEI





 Love both soooo very very much!!!

Cam x sangka boleh jugakk cek dapatkan bracelets yang di idamkan dalam waktu terdekat..

Sungguh bermakna kerana nak dapatkan reward nie..saya telah belajar banayk perkara yang positif dalam hidup..

Apapun..korang yang rasa nak penuhi impian..x kiralah nak beli emas ke..nak bawak anak-anak jalan-jalan ker..nak wat apa-apa pun jugak..Jom la sertai saya dan kawan-kawan dalam BIZ PREMIUM BEAUTIFUL nie..anda pasti x menyesal kerana kami x kan biarkan anda kesorangan..kita bergerak bersama-sama..selagi ada usaha..selagi ada minat..
dengan doa..
usaha 
dan 
tawakal..InsyaAllah.. 

Rezeki pasti ada..

Apa yang pasti..sesiapa yang nak try PREMIUM BEAUTIFUL for free
Leh la kontek saya Eida 0164936317
ada free gift menanti sampai end of this month yer!!






No comments:

Post a Comment