November 07, 2012

Last n Coming Weekend !!

Salam semua..

Da berapa hari saya x masukkan new entry..sebok skett sebenarnya..sebab masih dalam mood belajar dan berusaha nak buat yang terbaik...

Alhamdulillah..Ahad lepas ke kuala lumpur untuk sesi personl touch ngan Shalizaaziz..Best sangat sebab dapat bawak mak ngan anak2 berjalan-jalan makan angin sambil belajar ilmu baru..

Dan yang paling best skali dapat menginap kat Empire Hotel subang yang sangat awesome!!! bilik super duper besar..Puas hati..dapat bawa mak menginap kat tempat yang selesa gitu..

 

Premier Essential Plus     

Balik jer dari KL tempoh hari mmg bizi manjang..banyak appointment yang berjaya di aturkan..and hari ni saya dapat pembeli pb saya yang pertama..Alhamdulillah..malam plak kang ada plak sesi bisnes sharing ngan beberapa kawan sekolah dulu..rasa bersyukur sangat sbb rasa cam x terlambat lagi diperkenalkan dengan bisnes yang super duper awesome nieh!!

Harapnya semua berjalan dengan lancar seperti yang dirancang..dan minggu ini sekali lagi perlu ke KL untuk sesi menimba ilmu yang pertama sebagai SM..

Perasaan sekarang lebih kepada x sabar kerana banyak lagi yang perlu saya belajar..ilmu kalau sentiasa digali kita akan rasa cam x der ending nya..

So Coming weekend will stay kat 

Photo

Holiday Inn GlenMarie..

X sabar sangat nak jumpa smua Bisnes Partner Entire Malaysia under GLAM!!!

So will update soon..


No comments:

Post a Comment