November 14, 2012

SM/SSM SEMINAR

Salam..

What a beautiful morning for today!!

Alhamdulillah ku panjatkan syukur ke hadrat ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk menjalani kehidupan..dan bersyukur kepadamu ya Allah..kau bukakan lah pintu rezeki kepada seluruh umat islam di dunia ini yaAllah.kau permudahkanlah urusan kami dengan limpah dan hidayahmu..sesungguhnya kami redha di atas ketentuan darimu..

Amboii..panjangnya doa..panjangnya mukadhimah..hahaha..harus la uoolss..rasa sangat bersyukur dengan apa yang diperolehi setakat ini dan rasa teruja kerana diberi kesempatan untuk membuat perubahan dalam hidup..juga rasa sangat bahagia dengan hidup sekarang..harus la bersyukur kan uools?? Alhamdulillah moga akan terus di beri kesempatan untuk merubah diri..merubah hidup..merubah smuanya dari yang kurang baik kepada yang baik..InsyaAllah...

Ok..nak citer cita yang da basi..tapi x basi sngt laa..hahaha

Sebenarnya..nie citer tentang seminar SM/SSM yang baru jer eida pergi last weekend di Hotel Holiday Inn Glenmarie....masuk jer hall nah nie yang kami smua nampak!!..sangat teruja okeh..



best sesangat sebab diberi kesempatan untuk menghadiri majlis ilmu sbegini..tambahan pula barisan speakernya yang power-power seperti :

 Masa nie mentor tengah bagi kata-kata semangat macammana untuk kita berjaya..dan apa yang perlu kita buat.. ( sapa yang pegi pasti tahu apa intipati yang dikeluarkan oleh mentor kita)

Then ada jugak Idola saya..

 
saya suka ini orang..
comel sangat..
teringin sangat nak wat personal touch ngan CDM Shakhalid nie.. masa CDM Sha bagi taklimat saya sangat bersungguh-sungguh dengar..sebabnya saya sngt admired pada beliau soooo... menambahkan lagi keseronokkan unt menambah ilmu pada pagi itu..

Tu x masuk lagi emceenya iaitu my leader  bakal CDM Shalizaaziz..pun sangat comel...saya suka cara Ieja cakap..sangat lembut tapi tegas uoolss..


memang best laa....tu x termasuk lagi keriuhan geng-geng dari utara yang dapat jumpa pada hari itu..
Ni sebahagian dari kami..smuanya dasyat-dasyat belaka..muda lagi pulak tu..rasa cam saya pulak yang paling tua di kalangan smua..



Makanan pun best ari tu..tapi saya cuma makan ni jew ngan desert sket..tapi gambar desert lak lupa nak ambil..


Apapun..ilmu yang dapat pada hari itu insyaAllah akan saya cuba aplikasikan untuk masa mndatang x kiralah untuk perniagaan atau kehidupan seharian.sesungguhnya..sebagai manusia..banyak lagi yang kita tidak..tahu..dan masih banyak lagi yang perlu kita pelajari..
Apa yang pasti saya rasa terlalu banyak kebaikkan yang saya perolehi semenjak saya melibatkan diri dalam bisnes ini..antaranya self confident semakin meninggi..hidup terasa lebih bermotivasi dan lebih positif..so kalau ada antara anda yang tercari-cari laluan bisnes atau ada keinginan untuk buat side income..meh laa..meh join our beautilious club..insyaAllah 4 angka da ada dalam genggaman..
yang lain-lain..lets we do it together!!
Last but not least..hehe..
mesti la tuan tanah kann..

So dunt forget to call me if anything..
Kalau nak cuba fitting premium beautiful for free pun boleh cari saya
Eida 0164936317
Email : siti_haida@usm.my
Hanishaizi

No comments:

Post a Comment