June 03, 2015

PB WONDERS DAY

Assalamualaikum semua.

Hari tu eida ada update pasal PB Wonders Day di Facebook dan Instagram... Sudahnya ramai betul yang tanya eida apa tu PB Wonders Day. 

PB Wonders day nie sebenarnya adalah hari dimana kami kumpulkan 20 testimoni paling hebat dalam GLAM yang berjaya turunkan berat badan dan miliki potongan menarik selepas mengambil #setkurusbajet dan memakai #premiumbeautiful #korset.

Maksudnya disini.. most of them berjaya kurus dengan bantuan dua produk ini dan juga sedikit senaman dan mengamalkan makan makanan dengan betul.

Semua ini akan dikongsikan secara live semasa event tu nanti. So yang betul-betul target nak cepat turun berat badan secara sihat..andalah tetamu kami!.

Sebelum nak celoteh lebih panjang lebar, meh eida share dulu tiket untuk ke majlis ni ya.. 


www.eidaidris.com

Tiket ni dah jatuh tahap mesti dan wajib ada untuk ke event nie tau..hanya beharga RM25 sahaja. Lepas tu anda dah berpeluang untuk menemui sendiri secara live our success testimonies. Semestinya satu transformasi hebat untuk anda sendiri nilaikan.  Mereka bukan sahaja makin kurus malah sihat juga. So kat bawah ni sebahagian daripada mereka!

www.eidaidris.com


Kami akan berikan anda masa untuk bersoal jawab dengan mereka nanti.. semestinya ini masa terbaik untuk mendapatkan tips dari mereka seperti ini :

www.eidaidris.com 

So siapa yang nak pergi boleh cepat-cepat pm eida sebab masih ada beberapa hari sebelum tarikh tutup.. dan eida nak bawa 3 orang yang betul-betul nak kurus tanpa perlu membeli tiket!.. hanya perlu pm eida nama penuh dan no ic sahaja. 

Untuk makluman tambahan, majlis ini akan berlangsung pada 13 Jun 2015 ini ye.. so cepat-cepat ambil peluang kerana kami hanya buka kepada 300 orang yang terawal sahaja!!
Mana tahu andalah pemenang hadiah di bawah ini...

www.eidaidris.com

 So book ur tiket now.. :)

 
Love,

eida idris
0164061454


No comments:

Post a Comment