June 10, 2015

WEEKEND : KENDURI DAN MEETING


Assalamualaikum.

Sejak eida mula buat bisnes, banyak benda yang berubah dalam hidup. Kalau dulu hanya fikir kerja dan family jer..tapi sekarang rasa hidup sangat bermakna dan makin hari makin seronok dan bahagia.

Macam Sabtu yang lepas..eida memang sedia maklum akan ada meeting untuk leaders utara bagi memperjelaskan lagi hala tuju kumpulan dan aktiviti sepanjang tahun 2015 yang bakal berlangsung.

Tapi..last minit mak ajak eida join konvoi ke kenduri saudara dan beberapa orang kenalan rapat family. semuanya jauh di Sik dan Baling sana.

Mulanya memang eida jelaskan kat mak, kenapa eida x dapat ikut. mulanya mak faham.tapi bila kira kereta pulak x cukup. then eida letak syarat kita bertolak awal.. since meeting dah janji kul 4.30 petang.

So kami bertolak seawal 11 pagi dan semuanya berjalan lancar. cuma keadaan jalan sahaja yang sedikit sesak.

Sampai kenduri pertama kira-kira pukul 1 petang.
ni bukti kami sampai!!

www.eidaidris.com


www.eidaidris.com
nak jugak tue.. hihi
 Kenduri ni di Sik.. yang di Baling x sempat nak ambil gambar dah..sebab tengok jam risau x sempat nak join meeting di Seberang Jaya nanti.

So terus minta izin mak ngan ayah nak balik dulu.. dah x dapat nak join lagi 3 kenduri sbb ada misi yang lebih penting hari tu!


So sampai lewat 20 minit..Alhamdulillah perbincangan baru nak mula..

www.eidaidris.com

Banyaknya ilmu dan amanat yang disampaikan oleh my mentor iaitu CDM Shaliza Aziz. Syukur di pertemukan dengan bisnes dan orang yang betul dalam usaha eida untuk menambah pendapatan beberapa tahun yang lalu. Rasa apa yang diusahakan semakin mendapatkan hasil.

Banyak amanat yang perlu kami sempurnakan ekspecially untuk memacu arah kumpulan di utara. Terlalu banyak perancangan yang akan dilaksanakan. InsyaAllah moga Allah mudahkan urusan kami. Aamin.

Selesai perbincangan macam biasa.. sawan kamera pun menyerang.. hihi..

ni aktiviti biasa... so here with my mentor..

www.eidaidris.com

Dan ini pula antara leader yang hadir.. ada lagi beberapa orang yang tidak dapat hadir.. so kami akan sampaikan amanat kepada mereka kemudian.

Apa yang pasti dengan bisnes ini, Makin buat makin jadi..makin amal..makin seronok!.. ilmu semakin dikongsi semakin tajam. itulah bezanya bila kita berbisnes dengan orang yang ada sama matlamat. semuanya kami bincang bersama!! teamwork make a dream work!!


www.eidaidris.com

Last but not lease.. of couse la tuan Tanah.. :) tetiba jadi model x berbayar kepada winter warmers.. haha..
 
www.eidaidris.com

Kadang-kadang rasa bersyukur sangat pertemukan dengan bisnes ini.. sebab eida bukan sahaja dapat tambah pendapatan malah eida juga berpeluang untuk mencungkil potensi diri sendiri disamping berkongsi produk hebat dengan orang lain.

Dapat tambah nilai dalam hidup orang lain adalah pengalaman yang paling beharga dalam hidup eida setakat ini.

Jom jadi sebahagian dari kami. Anda mungkin lebih hebat dari apa yang anda sangkakan.

Berminat untuk tahu lebih lanjut?.. boleh pm eida ya.. 0164061454 InsyaAllah.. eida kongsikan.

Love,
eidaidris.

No comments:

Post a Comment