June 16, 2015

PB Wonders Day


Alhamdulillah.. Semua yang dirancang telahpun selamat berlangsung Sabtu lepas..

Dan alhamdulillah jugak eida dapat hadir dengan rakan-rakan kongsi dari utara, selatan dan central. Sama-sama dapat support our big event nie.. syukur sangat2.

So today just nak share the cronologies sebelum, semasa dan selepas majlis.

4.00 pagi.
Kami dari Penang. Berkumpul di Autocity dan gerak about 4.30 pagi. Everything going smooth je.. then berhenti rehat, mandi dan solat di R n R Simpang Pulai.

9.20 pagi.
Just arrived..Jalan kiara 5, Klang. Tempat dimana event berlangsung.
So kami breakfast dulu.. macam biasa orang utara kalau breakfast mesti nak makan nasi kan?. We ols so lucky sebab restoran depan stokis nie memang ada nasi seawal 9 pagi!. 

10.00 pagi.
We just mingle around.. and eida salah seorang AJK of the day, so yang lain-lain ambil tempat n eida bertugas di kaunter registration!. Happy dapat bantu team walaupun x seberapa. sebab eida datang jauh dari penang kan. So dapat bantu semasa proses register pon dah lega dah..dari langsung tak terlibat kan. 

So here beberapa gambar yang sempat ambil before majlis berlangsung.... Memang best dan sangat havoc!!


So saat yang dinantikan tiba bila emcee umumkan top 12 of PBWonders winner..tapi sayang hanya 10 orang yang dapat hadir.

So here sepuluh dari dua belas orang testimoni yang berjaya turunkan berat badan. Dan total lost almost 100kg tau!!.. Bangga sangat bila jual produk yang dapat bantu orang lain bertambah cantik dan yakin dengan diri sendiri. Nampak x masing-masing tersenyum je. Confirm x menyesal pakai pb.




Dan di bawah nie antara hadiah untuk mereka yang bertuah!!.. Best sebb grand prize almost RM3k tau.. iaitu satu set korset Premium Beautiful Elegance. Dan no yang bertuah tu pun cantik.. memang bertuah pemilik no 300 tu.. hihi.. dah tertulis rezeki untuk dia.. congrats ya!!


So sebelum balik kami usahawan dari utara ambil peluang  bergambar bersama CDM Shaliza Aziz.. bukan selalu dapat berkumpul kann...and we make teamwork business what?.. kami juga berganding bahu jayakan our big event nie!.. Best!!
 Seronok bila jumpa ramai-ramai camni..macam biasa laa.. sawan kamera menyerang!!

Last but not lease.. tuan tanah laa.. and im with miss airin diana.. Best kawan ngan makcik nie.. :)



Love ya!,
Eida Idris


No comments:

Post a Comment